השר בן גביר: "הנשיא טראמפ היה מתנהל אחרת לחלוטין"

חדשות קול חי No Comments on השר בן גביר: "הנשיא טראמפ היה מתנהל אחרת לחלוטין"

השר בן גביר תקף את הנשיא ביידן בראיון לוול סטריט ג'ורנל: "במקום לתת לנו תמיכה מלאה, ביידן עסוק בלהעניק לעזה סיוע הומניטרי ודלק שהולכים לחמאס. אם טראמפ היה בשלטון – ההתנהלות של ארה"ב הייתה שונה לחלוטין". השר גנץ וח"כ לפיד תקפו בחריפות

צילום: ללא קרדיט
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התראיין לוול סטריט ג'ורנל, הראיון הראשון שלו לתקשורת הזרה ותקף את מדיניותו של נשיא ארה"ב: "במקום לתת לנו תמיכה מלאה, ביידן עסוק בלהעניק לעזה סיוע הומניטרי ודלק שהולכים לחמאס. אם טראמפ היה בשלטון – ההתנהלות של ארה"ב הייתה שונה לחלוטין".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד הגיב בחריפות וכתב: "הראיון שנתן בן גביר לוול סטריט ג׳ורנל הוא פגיעה ישירה במעמדה הבינלאומי של ישראל, פגיעה ישירה במאמץ המלחמה, מזיק לבטחון ישראל ובעיקר מוכיח שהוא לא מבין כלום במדיניות חוץ. הייתי קורא לראש הממשלה לרסן אותו, אבל אין לנתניהו שום שליטה על הקיצונים בממשלתו".

גם יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ, הגיב: ״מותר שיהיו מחלוקות, גם עם בת בריתנו הגדולה והחשובה ביותר, אך עליהן להתנהל בפורומים הרלוונטים ולא בהתבטאויות חסרות אחריות בתקשורת, שפוגעות ביחסים האסטרטגיים של מדינת ישראל, בביטחון המדינה ובמאמץ המלחמתי בעת הזו. ראש הממשלה צריך לקרוא לסדר את השר לבט״פ, שבמקום לטפל בסוגיות ביטחון הפנים – גורם נזקים אדירים ליחסי החוץ של ישראל".



0 תגובות